Návod na Auroru 2


Kapitola 1: Starý přítel

Běžte do Northam Journal a novinářovi dejte Pinkertonovu byznys kartu. On vám dá papírek ten si prohlídněte a běžte do domu naproti. Promluvte si s Mary a ze skleněné vitríny seberte papírek. Ted běžte za dům kde je Mary, klikněte na nástěnku, a nyní zjistíte že vás někdo sleduje (fakt bomba na začátek). Ted si promluvte s Mary.

Kapitola 2: Ztráty a nálezy

Vejděte do domu, podívejte se ke dveřím kterýma jste vstoupili a ze stojanu na deštníky seberte paklíč, běžte po schodech nahoru a paklíčem otevřete dveře. Otevřete krabičku která se nachází vedle lampy a klikněte na ni. ŽÁDNĚ MÍSTO K ÚTĚKU. Běžte zpátky dolů po schodech, promluvte si se starou paní dejte jí doláč , ještě jednou si s ní promluvte a opustte tento dům.

Vstupte do železniční stanice a promluvte si s průvočím a Pak s Ballardem, ten vám dá neviditelný inkoust, tím něco napište na papírek co jste vzali u Mary a odejděte ze stanice.

Kapitola 3: Čas je klíčem

Běžte blíž k domu, z terasy domu seberte "gate fastener" a petrolejovou lampu. Zapalte lampu pomocí sirek. Běžte za dům, u plotu seberte laso a "gate fastener" otevřete dvířka do sklepa. Tam seberte kovadlinu a postroj. Běžte ke studni, spojte kovadlinu s postrojí a to dejte na velkou uřízlou větev. Spojte laso a lampu, ty dejte do studny a jděte tam. Ted běžte chodbami dokud nenarazíte na poklop, tím vylezte.

Běžte do budovy nalevo. Přibližte si stůl, napište něco do knihy neviditelným inkoustem, otevřete šuplík a otevřete hodinky které jsou v něm a seberte papírek s kodem. Prohrabte tu hromadu knížek co jsou vedle stolu a najděte v nich knihu Aurora Borealis, otevřete ji a seberte z ní ten amulet či co to je. Ted běžte do prostřední budovy, přibližte si hodiny, dejte do hodinového kyvadla amulet a rozkývejte ho, hodiny se vám otevřou a z nich seberte náboje. Ted běžte do poslední budovy a z přibližte si kus podlahy, dejte pryč desku a seberte tu podlouhlou krabici, otevřete jí pomocí kodu který naleznete na jednom z papírků (mohli jste si všimnout že kod je v azbuce). Z krabice seberte pušku a do ní dejte náboje, na zed vedle kostry napište zase nějakou blbost neviditelným inkoustem a opustte tohle zatuchlé, smradlavé místo.

Kapitola 4: Studené léto

Promluvte si s Ballardem. U pošty seberte laso a běžte po žebříku do patra salonu, puškou rozbijte zámek a pomocí lasa vyšplhejte až na úplný vrch salonu. Vytáhněte pušku a jde se vyhlížet nějakého toho debila co nás sleduje. Ale co to co za k*rvy je to za Ballardem?! OH SHIT, a jsme postřeleni.

Už jsme se probudili, je noc, vstupte do pošty, koukněte se na dopis od Mary a KONEC!

Komentáře

Hammy píše…
tento blog nějak umřel
pav píše…
R.I.P.
Hammy píše…
SubPortál se zase ztrácí v černé díře
Admin píše…
[3]: Nikoliv
Admin píše…
Na to abych se na tento blog vykašlal mám k němu velký citový vztah...

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Již v září – Submachine 8!

Submachine 9: The Temple