Návod na Bermuda Escape

Klikněte na lod. Seberte z palubní desky potápěčské brýle a ještě tam to druhé :D. Z pravé skřínky seberte neoprén a vestu. V levé skřínce si prohlédněte knížku, měli by jste tam najít kousek dílku. Pozor knížku si dobře prolistujte je tam symbol, který potom budete potřebovat složit. VLNA! Běžte do levé části paluby, ze skřínky seberte ploutve a hadičku, hadičku připojte k lahvi s kyslíkem a máte poslední část výzbroje potápěče. Ted můžete opustit vrak lodi!

Přibližte si vrak letadla, seberte krystalovou kouli, která je pod vrakem a pod jedním z rejnoků je druhý dílek. Ted běžte na opačnou stranu od vraku letadla, je tam druhá část dílku, tu spojte s první částí. Na skále vedle vás jsou symboly ty si zapamatujte. Ted zamiřte pro změnu rovně k podivnému kulatému objektu. Do děr u jeho vstupu dejte dílky a vstupte!

Ze země seberte další krystalovou kouli, a do místa kde se musí zadat symboly, zadejte ty symboly které jste viděli vytesané na skále. Otevře se vám zed, tak vstupte dál! Tady vás čeká první optický hlavolam, pomocí otáčení krychlí získejte symbol co jste viděli nakreslený v knížce. Po vyřešení hlavolamu seberte "matrix" a měla by se vám otevřít zed. Druhý hlavolam! Nyní musíte krychle svými stejnými strany dát k sobě (Pozor, musí být i stejně barevné!). Zase "matrix", zed, a ted....? Třetí hlavolam! Musíte opravit známý optický hlavolam, který vypadá jako rovný a při tom je prostorový. Po dokončení "matrix" zed.

Ted budete stát před velkou otevřenou chodbou, seberte další krystalovou kouli, která je nenápadně schová ve zdi a jděte dál. Právě jste přišli k políčku pro "matrixy", dostanete za ně kostky, pak by se vám měla otevřít zed a nezapomente ze země vzít krystalovou kouli. No, běžte dál a do políčka pro kostky dáte zjevně kostky. Po stranách se vám otevřou zdi, seberte ze země další krystalovou kouli a běžte doprava. V druhém okýnku napravo je poslední krystalová koule. Ted běžte do místnosti nalevo a dejte do všech volných polí krystalové koule. Dostanete "klíč". Ted běžte zpátky do místností napravo a běžte dál, až narazíte na místnost s transportními kabinami, pomocí klíče aktivujte první kabinu napravo a odlettě s ní! KONEC!

Komentáře

ent píše…
supr hra ale 2 hlavolam sem nevedel a pak sem hledal jak maslo kouli co byla na podlaze lol
kiko 9 píše…
stejně nechápu,proč se to jmenuje matrix
Admin píše…
[2]: Protože to s matrixem nemá vůbec nic společného !
kiko 9 píše…
[3]: No právě!Proto mi to nedává smysl
ent píše…
asi to ma jiny vyznam nedavno sem se koukal na zatazeno obcas trakare a taky tam rikaj matrix
Admin píše…
[5]: Zataženo občas trakaře? Nemyslíš zataženo místy vraždy... Nevím proč pojmenovávaj filmy podle relace o počasí...
Inirdin píše…
Ehmm... Matrix není v původním významu ten film, ale tohle slovo vzniklo ještě před filmem ve spojení s počítači. Ale zapomněl jsem právý význam
Admin píše…
[7]: My řešíme význam v Bermuda Escape

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Již v září – Submachine 8!

Submachine 9: The Temple