Návod na Babu Yagu


Přední strana pokoje
Kouněte se za truhlu na které sedí kočka, seberte chameleonovi kůži a posbírejte 3 červy. Běžte zpět a přibližte si sovu, dejte jí všechny červy. Jděte zpátky a otevřete horní dvířka komody na které sova stojí. Seberte párek. Poté otevřete dolní dvířka a seberte nůž. Párek dejte kočce, která sedí na truhle. Kočka vyrostla, a truhla se rozbila! Prohledejte mince vysypané z truhly, dokud nenajdete zlaťák. Teď nadzvedněte hnědý džbán nalevo od kamen, vylijete tím vodu do kotlíku a získáte sirky, které jsou za džbánem. Otevřete dvířka kamen a rozdělejte oheň, poté dvířka zavřete. Na konec se koukněte do okýnka nad dveřmi, je v něm holub. Klikněte na něj, získáte z něj pírko. Otočte se a vlezte do dveří napravo.

Koupelna
Hoďte všechny mýdla ze stolku napravo do vany. Pod nimi je zlaťák, seberte jej. Potom seberte utržený kus papíru, který je na dřevech, vpravo nahoře. Nakonec otevřete kadiboudu a seberte z ní ozubené kolečko. Můžete opustit koupelnu.

Zadní strana pokoje
Koukněte se za rozbitou truhlu s kočkou. Seberte druhé pírko a dopis s návodem. Pak seberte modrou knihu z borní police nalevo a zelenou z prostřední police napravo. Poklikejte holuby, pro další dvě pírka, odsuňte židli u stolu a seberte kolovrat, poté klikněte na stůl.

Karetní hra
Otevřete si zelenou knížku kde jsou zvýrazněny karetní písmena A, K, Q, J - úkol je jednoduchý, sestavit s karty řadu v tomto pořadí. Takže si otočte již rozdané karty, jsou to samá esa (A). Nyní si rozdejte další karty z balíčku a všechny je otočte. Teď přesouvejte ty karty, které se dají přesunout v pořadí A, K, Q, J a je jednou jaké jsou barvy. Poté se vám odemkne pouzdro, ve kterém je již třetí zlaťák. Teď si oddalte stůl a pokud nejste v té straně místnosti, kde jsme byli předtím, tak se otočte a vstupte do ložnice.

Ložnice
Koukněte se do levého rohu ložnice. Seberte kolo z komody a dejte kolovrat na věšák, následně kolovrat použijte na otevření klece se skřítkem. Pak se otočte. Klikněte na prostředního holuba pro poślední pírko. Seberte ozubené kolo z levého rohu. Z vázy seberte prachovku, tu zkombinujte s peřím, tím ji opravíte. Nakonec klikněte na tlustou zelenou knihu napravo, je pod ní bronzový nůž.

Větrný mlýn
Běžte do zadní části pokoje (ne ložnice) a přibližte si větrný mlýn ve vrchní poličce napravo. Otočte ho a sundejte jeho kryty pomocí tlačítek. Napravo dejte levé ozubené kolo a nalevo zas pravé. Pak posbírejte všechny ozubená kola ze spoda a otevřete si návod z inventáře "Windmill Tableau", pomocí něj si odvoďte kde bude kolo točící se doleva, a kde kolo, točící se doprava. Až se vám to povede, otočte si větrný mlýn zpátky a roztočte jeho lopatky, vypadnou vám tři zlaťáky. Běžte zpět do místnosti.

Pro semínka
Vedle větrného mlýnu je "mřížka", přibližte si jí. K zjištění kombinace k tomuto, budete potřebovat zas modrou knížku, kdo třeba nepochopil jak si ji odvodit, může mřížku proklikat, dokud mu nevýjde správná kombinace (pro každý řádek jiná (není tam zas tolik kombinací, aby to bylo nemožné)). 3 řádky = 3 semínka. Až to budete mít hotové, semínka vám z mřížky vypadnou, seberte je. Potom mřížku opusťte.

Aladinova lampa
Jděte do ložnice. Otočte se a zdobené kolo dejte do skříňky nalevo. Poté si jej přibližte a klikněte na které koliv z jeho tlačítek. Potom by vám mělo vyjet políčko pro napsání kódu. Napiště do něj "OPEN" pomocí čených čudlíků nahoře a dole. Skříňka se otevřela, znovu si ji přibližte. Oprašte Aladinovu lampu a Aladin vystoupí. Dejte mu všechny zlaťáky, dá vám zlatý nůž. Opusťte lampu.

Osvobození skřítka
Přibližte si stojan s knihou, přetočte na další stránku a k roztrženému listu přiložte kousek roztrženého papíru z knížky. Pak seberte kouzla z knihy "Malý stolečku, prostři se.". Pak běžte zpět a otočte se. Přibližte si skřítka a pomocí bronzového nože odřízněte bronzové lano. Pak se vraťte, a kouzlo k prostření stolu použijte na stolek napravo. Pochutnejte si a seberte stříbrný nůž. Poslední. Nyní se vraťte ke skřítkovi a stříbrným nožem odřízněte stříbrné lano a zlatým zlaté. Dá vám koulo "Rosť a rosť a rosť.". Běžte zpátky.

Kytky a byliny
Dejte myš do klece. Pak kouzlem "Rosť" poklikejte všechny větve vyrůstající ze stropu. Teď posbírejte dvě kytky s fialovou aurou a poté se otočte. Přibližte si květináč v pravém rohu, dejte pryč dosavadní kytku a zasaďte do květináče místo ní tu, jejíž semínko jste dostli z mřížky, poté na ní použíjte kouzlo "Rosť", nožem jí uřízněte a seberte. Nyní jděte do koupelny.
Zde jsou taky větve, použíjte na ně kouzlo, pro získání poslední kytky s aurou, tu samozřejmě seberte.

Elixír
Běžte zpět do přední strany pokoje (místo, kde jsme začali). Přibližte si misku s dřevěnou podložkou v komodě, na které sedí sova. První dejte na podložku chameleoní kůži, tu rozkrájejte a poté ji dejte do misky. To samé opakujte i s trojitou kytkou z květináče a nakonec tuto směs posypte kytkami s aurou.

Útěk
Směs vysypte do kotlíka, vůni ucítí Baba Yaga a přiletí ochutnat, pomění se však v netopýra. Seberte její koště, nalejte do něj palivo z tyrkysového džbánu a uleťte!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Již v září – Submachine 8!

Submachine 9: The Temple