Návod na Grand Bandu


Doky
Z leva seberte od popelnice prázdnou plechovku a koště. Pak zhruba ve středu obrazovky je vzadu oranžový kontejner, z něho seberte sáček žlutého cari, vraťte se na hlavní obrazovku. Poté se přesuňte doprava a seberte barely, poté si přibližte dveře kabinky. Přibližte si zámek a poté ho odemkněte drátkem.

V kabince seberte lopatky větráku, do prázdné plechovky napusťte z umývadla vodu. Plechovku s vodou potom dejte na hořák a ohřejte jí. Když už voda bude ohřána, smíchejte jí s kari. Žluté barvivo poté dejte do svého inventáře a zkombinujte ho s koštětem, vznikne vám malířský "váleček".

Vraťte se na hlavní obrazovku a přibližte si bok modrého kontejneru. Kolo, které na tom boku má přebarvěte koštětem na žluto a přidejte k němu lopatky větráku, tím pádem vytvoříte falešný kontejner pro radioaktivní látky.

Po tomto úkolu otevřete přední dveře kontejneru z hlavní obrazovky a poté si přibližte vnitřek kontejneru. Do kontejneru postavte dva barely, přebarvěte je pomocí koštěte na žluto a pak na ně pomocí jehel něco vyryjte. Přesun.

Před elektrárnou
Přibližte si odstavené dveře úplně nalevo. Seberte lepící pásku, mísu plnou hřebíků a rohové přidělávky z dveří, ve tvaru převráceného písmene L, jsou dvě. Potom se vraťte. Přibližte si budovu s telefonem.

Ze spodu telefonu seberte starou žvýkačku, přímo z telefonu zakroucený drát, z rohů dveří další "L" přidělávky, nakonec vstupte do budovy. Z koberce seberte robotický vysavač, ze spodu květináče druhou žvýkačku. Poté si přibližte pracovní stůl, z jeho spodku seberte třetí žvýkačku a z jeho desky barevnou převažující se pružinu. Na konec opusťte budovu.

Pro změnu si přibližte kabinku nákladního auta, úplně vpravo. Otevřete přihrádku a seberte z ní dětskou malovánku (plánek), z hlavního zrcátka auta jednu kočičí hlavu a jako poslední žvýkačku z pedálu pod volantem. Pak se vraťte na hlavní obrazovku a přibližte si psy.

Jdeme sestrojovat kočku podle plánku, který si teď otevřete. "eLka" z dveří dejte na místo noh. Pružinu dejte na místo těla a vše spojte žvýkačkami. Na místo hlavy kočky, dejte překvapivě hlavu kočky. Místo ocasu zakroucený drát od telefonu. Nakonec přidejte lepící pásku. Vše zkombinujte a kočku si pak seberte do inventáře.

Kočku připevněte k vysavači a položte ji na zem. Prvního psa jsme se zbavili, ten druhého. Zkrátka ho nakrmte pochoutkou pro robotické psy; hřebíkama a šroubkama, které máte ve sklenici. Vstupte do elektrárny.

V elektrárně
Přibližte si nástěnku napravo. Sebrte jehlu, připínající levý plakát a zapomatujte si šťastná čísla z plakátu levého. Poté vstupte do vchodu úplně napravo.

Z otevřené skříňky seberte šnorchl a láhev. Skříňku napravo od otevřené otevřete šťastným číslem (325). Ze skříňky seberte diamant. Další skříňku otevřete pomocí jehly, z té seberte rybářský prut a boty. Pak se vraťte.

Z věšáku seberte kabát a poté si přibližte hlavní pracovní stůl. Do skla vyřízněte otvor a seberte si kartu. Nakonec zkombinujte klubko vlny a rybářský prut a kartou otevřete vstup do reaktoru, do něhož vstupte. Konec, jak to dopadlo se dozvíte v outru.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Již v září – Submachine 8!

Submachine 9: The Temple