Daymare Town 4: Proč to tak trvá?


Je tu naléhavá otázka visící v mé hlavě a chtěl bych na ní dnes odpovědět. Daymare Town 4. Proč to tak trvá? Ve skutečnosti na ní lze odpovědět jednoduše. Stačí si před sebe vzít tyto dva obrázky, napravo DMT1 a nalevo DMT4. Klikni na celý článek!


Myslím, že obrázky mluví za sebe. Vyžaduje to čas, protože DMT1 je 6 let starý a byl to jen nepodstatný náčrtek projektu. Od té doby se však začal daymare rozrůstat, aby se stal mou světově nejvýznamější a nejlepší sérií. Zatímco svět submachine je trochu uzavřený ve svých mechanismech a strukturách, daymare se ukázal jako flexibilní a schopný obsahovat různé herní směry. Ano, poslední přírůstek Daymare Cat vydláždil cestu k dalšímu vývoji této série. Více se dozvíte v roce 2014.

Nyní. Pokud jste se podívali na obrázek výše a řekli jste si: "No a? Proč to tak dlouho trvalo?" poté vás žádám, podívejte se na následující video od začátku do konce. To je tempo jakým jeden takový obrázek, jako je ten nahoře tvořím.

Komentáře

Avaart píše…
Zkuste si na takovém čárkování postavit klauzuru s čtrnáctidenním limitem
No, jdu se vrátit k papíru a zaseklému skeneru...
Indy píše…
Nelíbí se mi že si Skutřík myslí že DMT je přednější než SUBass. Sub má narozdíl od DMT něčím zajímavej příběh a především prostředí. Naproti tomu DMT ne... Jsme v městě... hurá!
To je jen můj názor. Nikomu ho nevnucuji (ikdyž je napsaný celkem provokativním stylem)jen ho sdílím...
Avaart píše…
[2]: Provokatére!
Osobně mám pocit, že příběh hry je u obou stejný, jen v Sub je zaobalen do hromady složitých rébusů a když se to táhne už nějakých deset dílů... Ne, raděj si zahraju DT.
Oqapo píše…
[3]: Každá série má něco do sebe, se Submachinem má Mateusz větší ohlas, ale v Daymare Townu má zase nekonečno možností být kreativní. Covert Front, spin-off Submachinu - tam si zase pohrál s historií. V 10 gnomes může použít fotky ze zajímavých míst (to mi připomíná, že letos ještě další 10 gnomes nevydal), se Squirrel Family začal a některé díly jsou opravdu povedené a zbytek sérií je většinou podle Squirrelu.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Blog #3?

Již v září – Submachine 8!

Archiv

Zobrazit více