Jak zaujalo Submachine 9?


Podle statistik se dá hodně dobře poznat, jak hra byla očekávaná, kolik lidí si na ni počkalo a spoustu dalších věcí. Jenomže dřív jsme se na tohle dívali jen z úhlu nejvyššího bodu návštěvnosti, jenže každá hra má takový "ostrůvek" v grafech návštěvnosti, kde je modrá barva ukazující návštěvnost vyvýšená. Když bychom si sečetli každé dny toho ostrůvku výjdou nám zase úplně jiné data. Taky se můžeme řídit podle počtu komentářů a stylu diskuze. Takže podle čeho se řídit?


Sám nevím. Kdybych se měl řídit nejvyšším bodem návštěvnosti. Tak Submachine 9 měl 133, to je o 21 méně než Submachine 7, o 33 méně než Covert Front 4, o 74 méně než Submachine 8, ale o 50 více, než měl Daymare Town 4. Proč by návštěvnost od minulého Submachine klesala, když má tendenci každý díl stoupat? Řekněme si to takto. Submachine 7 byl hodně dlouho očekávaný díl, Submachine 8 ještě déle očekávaný, Covert Front 4 zase byl poslední díl. Takže, co z toho vyplývá? Pravděpodobně je to tím, že vývoj sub9 šel rychle kupředu, tak, že to někteří nestačili postřehnout.

Kdybych se měl řídit "ostrůvky", které ukazují jak dlouho se návštěvnost ve vyšších příčkách drží, tak Submachine 7 by drželo prvenství. Jelikož vyšlo celkem ve vhodnou chvíli, no a u něj je ostrůvek trvající 7 dní v příčkách většinou nad 100 návštěvníků denně. Celkově pak ten týden nasbíral 957 návštěvníků, což asi byl rekord v týdenní návštěvnosti. Covert Front 4, tam už byli nějaký menší ostrůvky před vydáním, protože vydání CF4 bylo celkem chaotické. Ale ten hlavní trval 4 dny, měl návštěvnost nad 100 a celkem přilákal 512 lidí. Potom ostrůvek sub8, ten trval 5 dní, byl v řadech 100 až 200 návštěvníků. Dohromady přilákal 776 lidí. U DMT4 to bylo slabší, návštěvnost se pohybovala v rozmezí 60-80 lidí za den, ale za to tenhle moment trval týden. 609. A konečně sub9, jehož "ostrůvek" trval do včerejška (s trochou štěstí možná i dnes), celkově trval pět dní (pátek - úterý) pohyboval se v rozmezí 90 až 130 lidí za den a celkově přilákal 551 lidí.

Kdybych se měl řídit komentáři. Tak by to bylo podle každého úvážení. Třeba Submachine 8 v článku nasbíralo 161 komentářů, co ho řadí na třetí příčku nejdiskutovanějších článků, ale za to ta "diskuze" byl obrovský chaotický spam. Naopak, článek Submachine 9, který nasbíral zhruba polovinu - 79 komentářů, což se i tak řadí na příčku čtvrtou, tak tady ta diskuze vypadala jinak, a to tak, že každý uvažoval a psal smysluplné komentáře. Kdyby jsme brali i tohle, mohl by se zde zařadit i článek Submachine 32 Chambers, který nasbíral 65 komentářů.

Tak co myslíte, podle čeho mám soudit - Jak hra zaujala?

Komentáře

macatamamina píše…
Pokoušela jsem se si hru zahrát, ale nešlo to. Je to placené?
Submachine miluju, hrozně mě baví, ale přiznám se, že osmička mě hodně zklamala. To už mi přijde, že je to hra jen pro fakt vymakaný mozky a takovej já rozhodně nemám
Oqapo píše…
[1]: Není, je to zdarma. Pokud budeš mít problémy s obtížností hry můžeš se občas nakouknout do návodu.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blog byl napaden!

Sub-Portál: Forum

Návod na Submachine 10

Archiv

Zobrazit více