Teorie sektorů


Od: RuloCore
Umístění: Strážní věž

V Sub-netu je sedm vrstev. Můžeme cestovat z jedné do druhé pomocí navigátoru. Jenže nemůžeš navštívit jinou vrstvu, kdy se ti zlíbí. Jsou zde specifická místa, díky kterým můžeš cestovat skrz vrstvy. Tyto místa se nazývají sektory.

V Sub-netu je několik sektorů, alespoň devět. Sektory jsou skupiny lokací, které se nalézají na stejném místě, ale jsou rozdělené do vrstev. Hráč ve své cestě cestuje do sektoru 9 a objevuje sedm různých vrstev (nebo jen může prozkoumávat samostatné lokace, které vypadají jinak, v té samé vrstvě, protože stojí stále na tom a samém místě), ale není známo, jestli je opravdu nutné, aby lokace byly v každé vrstvě nebo jestli sektory můžou mít více než jednu lokaci v každé z vrstev (ačkoli je téměř jisté, že se zde nacházejí lokace v každé vrstvě, nevíme však, jestli v nějaké lokaci nemůžeme spadnout do temné nicoty).

Abych Vám lépe vysvětlil, jak sektory fungují, vysvětlím vám je jako připodobnění k metru; Představte si, že každá vrstva Submachine je jako jedna linka metra a taky že každá lokace je jako jedna stanice. Lokace, které nejsou v sektorech, jsou normální stanice a lokace, které jsou v sektorech (jako například v sektoru 9) jsou přestupné stanice. Poté použijeme zelený portál, který nás dovede k přestupné stanici. Teď můžeme jít do všech sedmi linek, chodíc po chodbách stanice - to může být navigátor. Poté, pokud chceme pokračovat v cestě do jedné určité vrstvy, musíme jít do odpovídající lokace vrstvy v sektoru, před tím než použijeme zelený portál znovu a dostaneme se ze sektoru. Pravděpodobně právě pouze zelené portály se používají k cestování do sektorů a cestě z nich ven, ale ne k cestování mezi samostatnými lokacemi.

A jak můžeme poznat, jestli jsme v sektoru nebo ne? Je to prosté. K cestě mezi vrstvy je třeba, aby navigátor měl v místnosti paprskovač (beamer), protože navigátor potřebuje paprskovač, k tomu, aby vyslal paprsek k otevření další vrstvy. V tom případě každá lokace uvnitř sektoru by měla mít paprskovač v každé z vrstev, aby cestování správně fungovalo. Jak už jsme viděli, ne všechny lokace, navštívené hráčem mají paprskovače (například loď neměla žádný paprskovač), proto ne všechny lokace jsou v sektoru.

Dnes víme o dvou sektorech. První je sektor 9, kam hráč míří a druhý může být 'S1'. Hráč tento sektor jednou navštívil, je to koridor u pohybovače (mover) do Edge. Nicméně, v koridoru není žádný paprskovač, tohle Vás nutí přemýšlet nad tím, jestli vůbec koridor je sektor. Není známo, které jsou další lokace tohoto sektoru, i kdyby hráč nějakou z nich již navštívil.

Závěr: sektory jsou oblasti, kde je možno cestovat skrz-dimenzionálně, a v Sub-netu je jich hned několik. Mimoto zelené portály fungují jen, když alespoň jedna z lokací (ta kam chceme jít, nebo ta kde jsme) se nalézá v sektoru.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blog byl napaden!

Sub-Portál: Forum

Návod na Submachine 10

Archiv

Zobrazit více