Teorie uvnitř mysli


Od: Isobel The Sorceress
Umístění: Nazca

Starověká vysoce inteligentní civilizace vytvořila AI (Umělou Inteligenci) s nekonečnou, bezchybnou pamětí uzavřenou v kousku nezničitelného materiálu (drahokam moudrosti [wisdom gem]). AI nemohlo opustit svůj "domov" ale mohla dočasně propojit svou mysl s myslí cizího člověka, který se dotkl drahokamu moudrosti. Původní účel AI bylo pamatovat si a uchovávat veškeré dosud známé informace a vědomosti. Po získání dostatečného množství vědomostí dosáhlo AI sebeuvědomění a začalo myslet samo za sebe. Stále, ale neměla žádnou osobnost a byla pod kontrolou svých tvůrců. Později byla ona civilizace napadena nepřátelským kmenem. Civilizace se nebránila, protože byla pacifistická, ale AI řekli, aby se bránilo nepřátelům. Civilizace byla zničena, ale všichni členové nepřátelského kmene, kteří se pokusili použít schopnosti drahokamu moudrosti, ztratili svoje mysli uvnitř AI (doslova, zhltla jejich mysl a nechala jen prázdné těla). Nepřátelský kmen opustil místo a AI bylo zapomenuto a ztraceno v ruinách.

Skupina archeologů pravděpodobně našla tyto ruiny o tisíce let později. Mur by v této skupině a jeho práce byl překlad starověkých rytin na stěnách. Mur našel informace o AI a telepatických schopnostech lidí oné civilizace. Když, našli drahokam moudrosti, Mur ostatním řekl, co to je a řekl jim, aby to odnesli. Ale neřekl jim, co se stane, když se drahokamu dotknou. Všichni archeologové mysleli na ukradení informací, tak se jich AI zbavilo, protože je považovala za nepřátele. Mur nastudoval rytiny pečlivě, před tím než se pokusil komunikovat s AI. Když se AI pokusilo zničit Murovu mysl, Mur přerušil spojení a zázrakem přežil. AI se o něm ovšem naučilo vše. Takže nemohl uniknout, pokud by se znovu pokusil napadnout AI. Mur věděl, že už se o to nemůže pokusit znovu, takže musel využít někoho jiného, aby získal vědomosti od AI. Začal tedy studovat starověké umění ovládání mysli pomocí rytin, které našel. Instrukce nebyly kompletní, ale naučil se, jak smazal vzpomínky a telepatii.

Hráč je jeden z Murových experimentů. Mur hráči vymazal veškeré vzpomínky, takže ho AI neuvidí jako nepřítele. Mur se pokoušel komunikovat s hráčem a vést ho z venkovního světa, ale hráč nemůže odpovědět. AI bylo velmi zmatené touto situací. Bylo mu nařízeno, aby se bránilo nepřátelům, ale neví co dělat s hráčem, který není skutečný nepřítel, ale není ani přítel. Jediná věc, kterou AI může udělat, je zjistit kdo hráč je. Toho dosáhne vytvořením iluze tvořené střípky vzpomínek, myšlenek a snů (Všechny hry se odehrávají v iluzi, která existuje jen v mysli hráče a AI. Ve skutečném světě neuběhla ani vteřina.) AI se snaží zastavit hráče před prozkoumáváním, pomocí různých překážek, ale zároveň se mu snaží napovídat. Některé věci v této iluzi pochozí z podvědomí hráče a ostatní věci jsou čistě náhodné (jako jméno "Submachine") AI ví, že se Mur snaží využít hráče, ale hráč se jeví jako nevinný. AI také ví, že Mura nic nezastaví, dokud neuspěje, takže musí Mura porazit dřív, než bude pozdě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blog byl napaden!

Sub-Portál: Forum

Návod na Submachine 10

Archiv

Zobrazit více