OSM!!!
8. června 2007 20:06... Dnes tomu bylo přesně 8 let. Co to znamená pro vás? Řeknu vám pravdu o posledních dvou aprílovských vtipech. Ten letošní - Submachine 3D. Ten loňský - výměna adminů. Ano, tohle byl vtip. Hahaha.
Ve skutečnosti Crsod a Oqapo je jedna a ta samá osoba. Něco jsem si tehdy zkoušel a popravdě dnes sám nevím co, respektivě jsem chtěl jen lidi upoutat na blog Conspiracy37, který odkazuje na mé další projekty mimo blog. Proč zrovna Crsod? Je to přesmyčka. Spousta lidí to poznalo, protože ač budete měnit styl psaní jakkoliv, vždy tam bude poznat alespoň část textu, která vás prozradí.
I když první vtip, hahahha, byl docela rozsáhlý, druhý letošní ani vtipem nebyl. Submachine 3D opravdu existuje. Jde o fanouškovský projekt od Inirdina, který chce ze Submachine 3D udělat minimálně 3D prohlídku Submachine, jestli z toho bude i něco víc nyní záleží na tom jestli bude na tomto projektu pracovat sám nebo ne. Tudíž pokud umíte modelovat 3D objekty, texturovat, pomoct s programováním apod, dejte vědět Inirdinovi, nebo tady do komentářů. Hra je dělaná v Unreal Enginu, jestli s ním někdo umí, tím líp.
Pak je tu otázka směřující na vás. Udělat nebo neudělat nějaký narozeninový livestream (živé internetové vysílání), kde by byla ukázka ze Submachine 3D a asi by se k tomu připojil nějaký podcast nebo sketch, tak jak tomu bylo na narozeninovém livestreamu před třemi lety. Akorát tehdy se určitě nikomu nechtěl poslouchat můj tehdy pisklavý hlas, který nyní už nehrozí.
Další výzva pro vás je ohledeně teorií. Určitě jste si všimli, že teorie teď vůbec nevycházely. Je to z toho důvodu, že mí dříve aktivní překladatelé nyní měli větší starosti, jako například byla maturita (to byl jeden z těch pádnějších důvodů). Tudíž vyzývám kohokoliv, alespoň s běžnou zanlostí angličtiny, aby se mi ozval a pomohl mi přeložit další teorie. Protože bych byl velmi rád, kdyby jsme do vydání Submachine 10 vydali všechny překlady teorií.
Pak je tu otázka směřující na vás. Udělat nebo neudělat nějaký narozeninový livestream (živé internetové vysílání), kde by byla ukázka ze Submachine 3D a asi by se k tomu připojil nějaký podcast nebo sketch, tak jak tomu bylo na narozeninovém livestreamu před třemi lety. Akorát tehdy se určitě nikomu nechtěl poslouchat můj tehdy pisklavý hlas, který nyní už nehrozí.
Další výzva pro vás je ohledeně teorií. Určitě jste si všimli, že teorie teď vůbec nevycházely. Je to z toho důvodu, že mí dříve aktivní překladatelé nyní měli větší starosti, jako například byla maturita (to byl jeden z těch pádnějších důvodů). Tudíž vyzývám kohokoliv, alespoň s běžnou zanlostí angličtiny, aby se mi ozval a pomohl mi přeložit další teorie. Protože bych byl velmi rád, kdyby jsme do vydání Submachine 10 vydali všechny překlady teorií.
Jinak se tu objevily doměnky, že screen menu Submachine 10, který jsem dával do minulého článku je podvrh, jako Covert Front 5. Je docela vtipné, že Mateusz díky darům na Patreonu pohrozil, že by CF5 nemusel být zase tak daleko realitě. Pokud je teda "Další Covert Front" myšlen pátý díl, ale kdo ví.
Ode mne stačí už jen doufat, abych měl pořád o čem psát, protože bych nechtěl na tento blog jen tak zanevřít. Viz. moje roční dovolená dosud.
Komentáře
Momentálně začínám od znova. Původně jsem to dělal v enginu Unity, ale nedávno mě zlákal Unreal Engine 4, který je graficky mnohem vyspělejší (= vypadá to líp anichž bych se snažil ) a vyhovuje mi scriptovací systém. Jen mi to nezvládá PC
Mám udělaných už docela dost modelů, ale pořád mi nejde naučit se je správně otexturovat nebo udělal dobry UV mapy... Naposledy co jsem dělal bylo nastavování praticlů v hlavním menu, což je samozřejmě nejdůležitější část každé hry
Proč se ptáš?
Bohužel se mi všechny původní projekty úplně rozdrbaly, takže začnu úplně od začátku Tabulka současnyho stavu (Nevím jestli se o to budu starat ):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ke2byfScJwwH6zUDvlNGz0EQ8KdQVkITomB4pMftXRo/edit#gid=829042256