Teorie experimentování na lidech


Od: Submachine AL
Umístění: Vězeňské cely

Síť Submachine byla původně podzemní zařízení k provádění experimentů na lidech. Ale vědci, kteří měli experiment pod kontrolou (Mur a jeho tým), našli závadu, která způsobila vypnutí sítě, tím uzavřela své testovací subjekty a získala kontrolu nad všemi lidmi v zařízení. Mur okamžitě ztratil veškerý kontakt se všemi z nich. Hráč je jedním z testovaných lidí, kteří byly chyceni v Submachine síti poté co Murtaugh nad sítí ztratil kontrolu.

V Submachine 4 ale Murtaugh navázal kontakt s hráčem (přes ten starý počítač), což znamená, že laboratoř musí být slabé místo sítě, nebo není její součástí vůbec (viz. Teorie Softwaru)

Murtaugh byl zrovna v zařízení, když se poprvé objevila tato závada, která způsobila nefunkčnost sítě. Proto psal poznámky, které rozmístil po celé síti, aby lidem pomohl dostat se ven.

Jak už bylo zmíněno na konci Submachine 5, na okraji sítě jsou obranné systémy. Jsou navrženy proto, aby lidi drželi od vstupu do zařízení. Takže tato chyba by se už neměla opakovat. Přesto můžou být využívány sítí, jako způsob zabránit subjektům utéct.

Na konci Submachine 5 cestujete k okraji sítě. Když dáte tři drahokamy vědění do tří otvorů, aby jste vytvořili pro sebe cestu. Murtaugh umístil drahokamy vědění do tohoto zařízení, proto aby jste se mohli dostat na okraj a nakonec úplně pryč se sítě.

Murtaugh původně bydlel v majáku, to bylo v době, když prováděl pokusy na lidech. Když obyvatelé Kentu zasypali maják, maják se postupně stával součástí subnetu, protože síť se nachází v podzemí. Murtaugh nechtěl zůstat v pasti a tak vytvořil teleportační zařízení pro únik jeho a testovaných lidí ze sítě.

Neměl ale materiál na sestrojení složitého portálu jako v Submachine 4 (kde jste mohli kontrolovat osy X, Y a Z), talže při použití teleportu v majáku nemůžete vědět kde skončíte, vše co víte je to, že se dostanete někam jinam.

Během Submachine 5 jsme navštívili pozorovací místnost, která se nacházela v Rootu. Tato místnost sloužila k pozorování a komunikaci s testovanými lidmi. Tato místnost se stala opuštěnou po tom, co veškerá možnost komunikace byla ztracena.

V samém začátku Submachine FLF se nacházíte v malé polstrované cele, pravděpodobně proto že hráč ztratil svou paměť, když síť převzala kontrolu nad zařízením. Jak jsme mohli vidět ve znělce Submachine FLF, hráč zapomněl vše, co věděl o Submachine, ale na konci si začínáte vzpomínat a vyrazíte ven, najít kořen toho všeho...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blog byl napaden!

Sub-Portál: Forum

Návod na Submachine 10

Archiv

Zobrazit více