2016: Silvestrovský speciál

Již počtvrté je tu Oqapovo trapnobraní na konci roku. Statisticky si shrneme uplynulý rok a pak bude jako vždy následovat nevtipná rekapitulace plná nevhodných a urážlivých narážek. Nakonec se něco dozvíme o projektu Submachine 3D a uděláme rozhovor s "fake" Mateuszem. Proto by nebylo od věci nebrat tento článek úplně doslova.



Statistika

  • Za tento rok vyšlo 76 článku, což je o 19 méně než loni a o 85 méně než předloni. Nejaktivnějším rokem zůstává rok 2010 se 197 články.
  • Celkem je teď na blogu 818 článků.
  • Nejaktivnější letošní měsíc byl červenec, hlavní díky teoriím, za tento měsíc bylo vydáno 16 článků, za ním se umístil leden a prosinec
  • Celkově vyšly jen 3 ankety, což je o 4 méně něž loni. Asi bych je neměl tak flákat, tak doufejme, že náměty ze Submachine 10 chvilku vydrží.
  • Nejnavštěvovanější den roku byl 21. prosinec, díky vydání Submachine 10, ten den navštívilo blog 178 lidí, o tom ale napíšu asi potom samostatný článek. Nejméně navštěvovaný byl 4. červen, jen se 14 návštěvami.
  • Vydali jsme ale 43 překladů teorií, což je o 18 víc než vloni. Možná je ale smutnější, že jsme vydali víc teorií než normálních článku :D.

Rekapitulace

1. ledna 2015 Tehdy ještě Crsod vydal návod na nový Where is 2015, s dostatečnou dávkou alkoholu v krvi. Slyšíte v tom ten vtip? Byl totiž úplně na suchu.
2. ledna 2015 Crsod vydá novou anketu týdne s vírou, že navrátí do aktivity tuto dlouholetou sérií, marně. Je to jedna ze tří, které za rok vůbec vyjdou.
3. ledna 2015 Mateusz zajisté po harty part a oslavě nového roku se tento den probudil na stole mezi novými náčrtky ze Submachine 10, Kařinou plenkou a nobelovkou za literaturu, shrnul vše ze stolu a začal uvažovat o novém roku, přičemž si v hlubokých depresích uvědomil, že bude muset do smrti vydávat nové díly série "Where is...?", což se potom projevilo ve hře Where is 2059?, ale o tom jindy.
4. ledna 2015 ve vzpomínkách na rozbité lahve ze Silvestra byla vydána teorie Kleinovy láhve.
7. ledna 2015 jsme v teorií číslicových stanic zjistili, jak strašně může znít švédská rapsódie.


9. ledna 2015 Crsodův pokus o zachování anket týdne pokračuje, následuje po něm ale asi 11 měsíční pauza.
23. ledna 2015 Mateusz vydal po dlouhém odsuzování mobilního herního průmyslu hru Dirty (Steve) Job(s) pro iOS, slíbil verzi pro Android, dosud jsme se nedočkali a Google Play na hru musí dozajista netrpělivě čekat.
25. ledna 2015 byla vydána teorie s názvem "uvnitř mysli", což si Crsod nemohl odpustit a musel ji alespoň na prvních 24 hodin vydat pod názvem "uvnitř müsli", aby dostal sponzorství od bebe, nebo co já vím, kdo to vyrábí, beztak do toho ilumináti přidávají krysí jedy.


25. ledna 2015 No a ještě ten samý den Mateusz vydal další mobilní hru Deadly Dash, androiďáci všech zemí spojte se, tohel už není vtipné, jdeme si stěžovat! Já bych všechny ty jabka namlel do müsli tyčinek a třeba k nim přidal omylem krysí jed.
18. února 2015 Vyšel Daymare Mini Bundle a blog umřel, teorie se přestaly vydávat a přešli jsme do stavu hybernace.
25. února 2015 Jééé, teorie, kde se tu vzala?
31. března 2015 Blog se na chvíli probudil z hybernace, jelikož nastal čas aprílovský a blog velice hojný, proto taky byla vydána zatím nejrealističtější teorie vůbec. Submachine je stádo krav a my jsme sýr. Trochu dada, ale jinak velice pravděpodobné, možná by to vysvětlovalo konec Submachine 10, taky by vás potešilo, kdyby jste s velbloudem, číčou Liz a číčou Einsteinem cestovali v karavaně po poušti a najednou po dlouhých hladových dnech by na vás vyskočil z majáku sýr.


1. dubna 2015 Blog zřel něco, co se nemohlo zdát jako pravda. Submachine 3D! Jak to jen Mateusz může stíhat zároveň se Submachine 10? Hmmm... jedině kdyby... kdyby to byl Inirdin?
5. dubna 2015 Po šokujícím zjištění, že jsme sýr a zpracovávají nás v Submachine jsme se dozvěděli jinou šokující teorií. Celou dobu co hrajeme Submachine jsme součástí reality show Vytrollení, která nezná Murtaugha. Proč ne? No já nevím... třeba protože to celou dobu je Libor Bouček a Elizabeth je asi Pergnerová, předpokládám. Každopádně bylo všem po této teorií jasné jak Submachine 10 dopadne, vyhraje to uřvanej polomaďar.
25. května 2015 Po další delší hybernaci blogu Crsod vydal článek, že se Mateusz přidal na Patreon. A tak jsme se mohli složit Mateuszovi na výplatu, aspoň vidíme, kdo tady šéfuje.
5. června 2015 Byl vydán první screen ze Submachine 10, a to menu. Všichni (Toskin) se radši dívali na datum, jestli není opět 1. dubna a jestli si ten debil Crsod zase nedělá srandu.
8. června 2015 Crsod tragicky zemřel na zástavu funkce vnitřního ucha a jelikož se Oqapovi začalo stýskat po blogu, sehrál svou vlastní schizofrenií a doznal se toho, že Submachine 3D je skutečné a Inirdin na něm plánuje tvrdě pracovat. Pak se probudil v nemocnici, kde na něj začal řvát doktor, že žádná zástava ucha neexistuje a ať mi tu omluvenku napíšou rodiče.


9. června 2015 Po zjištění, že aprílovský vtip se Submachine 3D jsme se dozvěděli, že i aprílovský vtip z roku 2013 je reálný a Covert Frontu 5 se snad dočkáme, ale bude to stát Mateuszovy daňové poplatníky zhruba 20 tisíc korun czeskich. Oqapovi stouplo sebevědomí jasnovidce.
13. června 2015 Byla vydána první teorie přeložená Toskinem. Co to znamená? Léto zaspamované teoriemi! JÉÉJ!
17. června 2015 Byl novej Universe Update, dokud se nezjistlo, že byla přidána jen jedna nová lokace.
20. června 2015 SPAM!
24. června 2015 SPAM!
27. června 2015 SPAM!
30. června 2015 SPAM!
2. července 2015 JSTE 100 000 NÁVŠTĚVNÍK TÉTO STRÁNKY, VYHRÁL JSTE IPHONE, NYNÍ MŮŽETE HRÁT DEADLY DASH A DIRTY STEVE JOBS, CHCETE SI VYZVEDNOUT CENU?
4. července 2015 SPAM!
7. července 2015 SPAM!
9. července 2015 SPAM!
10. července 2015 Mateusz od daňových poplatníku již dostal 20 tisíc měsíčně i marsově a tak se vymýšlí nové cíle, na jejichž vrcholku stojí Submachine: The Engine, o pár měsíců později ale cíle ruší, protože se zasekne na mrtvém bodě se zhruba 1400$ měsíčně. Mezitím Kiko9 dává do komentářů odkazy na falešné cíle a kazí naději na návrat Fog Fallíku.



11. července 2015 SPAM!
14. července 2015 SPAM!
15. července 2015 Vychází 10 Gnomes v Montagugugutuguntugu-le-Blanagnak, Mateusz dozajista ve slzách opouští browserovou platformu jeho her.
18. července 2015 SPAM!
21. července 2015 Mateusz vydává seznam otázek, které by měl zodpovědět vrámci Submachine. Místo toho aby je Oqapo použil k tvorbě nových anket týdne, tak si mastí ego nad tím, že jeho otázky dostaly pořadí 37 až 39.
23. července 2015 SPAM!
25. července 2015 SPAM!
26. července 2015 V komentářích na blogu zasahuje česká protipirátská unie. Kapitán Okap Rezovousý musí řešit vykrádačku Mateuszova webkomiksu. Pomožte mu dostat se z bryndy a velikánské šlamastyky a prozkoumejte tajuplné světy této skvělé komentářové hry, která bude šponovat vaše mozkové závity. Nebo zvolte opačnou cestu a zkuste Oqapa pořádně nasrat nebo zažalovat za naprosto nehumánní jednání s autorským právem!


28. července 2015 SPAM!
30. července 2015 SPAM!
1. srpna 2015 SPAM!
4. srpna 2015 TATO ŽENA BYDLÍCÍ V OKOLÍ 10 KM MAJÍ ZÁJEM O SEX S VÁMI!
6. srpna 2015 SPAM!
8. srpna 2015 SPAM!
18. srpna 2015 SPAM!
20. srpna 2015 SPAM!
21. srpna 2015 Oqapo neví o čem psát a tak shrnuje ze stolu rozdíly a nesrovnalosti v Submachine 1.
22. srpna 2015 SPAM!
25. srpna 2015 SPAM!
27. srpna 2015 Bitva u Slavkova.
29. srpna 2015 SPAM!
Konec prázdnin Inirdin se domlouvá s Mateuszem ohledně Submachine 3D. Mateusz Inirdinovi nepovolil hru publikovat, protože plánuje za pár dekád udělat své Submachine "třidéčko".


1. září 2015 SPAM!
3. září 2015 SPAM!
5. září 2015 DOBRÝ DEN PŘÍTELI, MÉ JMÉNO RAFAELUS TOLUEN, MÁTE ZÁJEM O VIAGRA???
8. září 2015 SPAM!
10. září 2015 SPAM!
12. září 2015 SPAM!
30. října 2015 Oqapovi Mateusz odpověděl na komentář a ten egoista Oqapo o tom musel hned napsat článek. Aneb co se stalo s pastel týmem a proč od nich už nikdy nic neuvidíme, ani třeba ten Fog Fallík 5?
28. listopadu 2015 Luk praktikoval no life na Google street view.
5. prosince 2015 No life, numero duo.


21. prosince 2015 Byl velký den pro celý můj zatraceně nicotný život. Submachine 10. Upřímně nechápu, jak jsem se tohoto dne mohl dožít. Těch sedm hodin jsem cítil naplnění mého vnitřního duchovna, ale potom jsem už viděl jen tmu, šeď, černobílo, derpesi, negativa a uvědomil jsem si, že už nikdy další nebude, když mě to zrovna začalo tak moc bavit. Hluboká abstinence. Ještě tolik otázek zbývá, sakra, kdybych se aspoň mohl zeptat jednoho z těch velbloudů. Co bude teď? Mateusz se takhle nemůže do nekonečna překonávat, lepší hru snad už neudělá a už vůbec ne, když končí Submachine. Můj život nedává smysl.

Jdu skočit, mějte se, Váš Crsod.

PS: neumřel jsem na zástavu funkce vnitřního ucha, což je zarážející

PS2: zkus trochu vydírat Skutníka, ukradni opět nějaké screeny, třeba udělá spin off s názvem "Two Moons Planet"


23. prosince 2015 Oqapo píše do pěti do rána taháky k Submachine 10 místo písemného návodu. Stihne si při tom stylově převráti denní režim.
28. prosince 2015 Oqapo hned po snídani ve 21:45 vypouští novou anketu týdne, po 11 měsících s vírou, že obnoví tuto slouholetou sérií článků.
30. prosince 2015 Mateusz vydává Where is 2016 anebo "Příliš mnoho páček", Crsodovy slova se potvrzují, už nic nebude lepší než Submachine 10, po zajímavém Where is 2015 přichází Where is 2016 s chabou koncepcí, ještě že to už Crsod nemůže vidět. Oqapo píše silvestrovský speciál letos s předstihem, což je docela úspěch.
31. prosince 2015 Oqapova speciálu si opět nikdo neváží a nenapíše komentář, takže Oqapo na Silvestra rezignuje z postu admina blogu.

Blog je opuštěny, rozpadá se, dělí se na vrstvy a stává se z něj Submachine. Docela paradox anebo paradontax, to je jedno. Důležitý je product placement.

Ankety týdne po asi třetím pokusu ani nemohly být obnoveny, protože je nemá kdo napsat. Pokus o vytvoření ankety týdne se proto stává smyčkou v Submachine.

Submachine 3D

Letos tu nemám žádnou fan povídku o Submachine, ale Inirdin napsal něco málo o projektu Submachine 3D.

Někteří z vás asi víte že jsem se pokoušel o cosi nazvané Submachine 3D. Šlo o jednoduché předělání všech lokací ze Submachine do 3D grafiky v Unreal Enginu 4 (Původně v Unity 3D). Nemělo jít o plně funkční hru, už tak to bylo vykrádání cizí práce. Začal jsem s tím na začátku velkých prázdnin a první 2-3 týdny byly super. Sice jsem nad jednoduchyma věcma (Jako lezení po žebříku) strávil 4 dny, ale byla to zábava.

Později jsem ovšem začal narážet na fakt že můj počítač byl šíleně pomalej. Unreal spadl několikrát denně (a otevírání projektu zabralo dobrých 10 minut) a nemohl jsem vůbec nastavovat materiály objektů a tudíž hodně věcí zůstalo plastově bílých.

Druhou polovinu prázdnin jsem už na tom tolik nepracoval, protože jsem prostě ztratil chuť na tom dělat.
Na začátku září jsem přesto kontaktoval Mateusze jestli by mi dovolil vůbec něco takového zveřejnit. Chtěl si hru zkusit, ale říkal že by mi to nejspíš nepovolil. Přičemž jsem já měl stěží dokončenej Sub1. Tak jsem se rozhodl že se ani s posíláním obtěžovat nebudu.

Každopádně se zmínil že sám zkouší pracoval s Unreal Enginem, což mě docela potěšilo slyšet... (Nevím jestli to nemělo zůstat tajny, ale stejně z toho možná nic nebude... what ever)

Zveřejňuji i video, který zhruba ukáže co jsem za měsíc stihl (A že to je velkej kus hov... ničeho)

Rozhovor

A na závěr falešný interview, který jsem napsal do falešné polštiny a kterým jsem strašil Inirdina, když pracoval na Submachine 3D.

Masz ty niejage szwe fankluby?
Tak, par cziesgych kurew provożne blog o moim ger. Nazywa sa Sub-Ortal cycz nieczo takowe.

Ugrobil cycz niegdy niegdo, porzadnie tieba nasrał?
Tak, cycz wołaki Oqapo niegdzy w 2012 roku, uczorknul moje obrażyky z Covert Front 4.

Czó jestem ty ugrobil, cycz niegedo oczkopirewal twój gry Submachine do 3D?
Zakruczał jego waz paterzny.

Czó planujeszt ty ugrobit w 2016 roku?
Bedem na Maledzywach szrat na Submachine i bedem używat swojego money z Patreonu.

Dodatek

V tomto článku padají sprostá slova, takže by jej nikdo neměl číst.

Komentáře

Mr_FloydRose píše…
Hezky napsáno. Věřim, že to pro Submachine neni konečná a budu udržovat tu drobnou naději, že se jednou projdu po Submachine ve 3D. Přeju všem dobrej vstup do roku 2016!
ent píše…
no já se nasmál a pak to sub3d prej uka zvony BOŽE MUJ rychle
Avaart píše…
3D jsem zprvu vzala totálně skepticky, ale vypadá to úžasně - hráč snadno propadne pocitu klaustrofobie a totální deprese. Doporučuji zveřejnit s autorskými poznámkami, ty se povedly nejvíc :)
Indy píše…
[3]: Bohužel zveřejnit to nemůžu, ale musím poznamenat že tunely v edge byly v 3D vážně děsivy
Avaart píše…
[4]: Tak to dvojnásobně oceňuji tvůj výkon 3D mi nikdy nešlo a submachine jsem nedokázala ani dohrát, natož mít ještě reálnou představu o tom, jak je postaveno... Muset tohle dělat, hned bych se zbláznila!

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Blog #3?

Již v září – Submachine 8!

Archiv

Zobrazit více