Where is 2020?



Pro všechny, co ještě nesledují Mateuszovy sociální sítě nebo Discord, včera v noci vydal další Where is. Já ještě jen sdělím, že letos bude první rok od roku 2012, kdy nebudu dělat shrnutí roku. Není jaksi z čeho :D Hru budu hrát až v novém roce, takže případně něco dopíšu, pokud se vyskytne něco podstatného.

Komentáře

s píše…
Kdyby tenhle díl vyšel před třemi roky,byl bych z něj nadšený, teď mi to přijde vzhledem ke třem předchozím dílům pořád to samé. Jednoduše řečeno na téhle sérii se mi líbilo že byl každý díl úplně něco jiného,
což teď už neplatí.
Oqapo píše…
[1]: Souhlasím a trochu se bojím toho, že "velká hra" bude v tomto ohledu podobná.
BlackDragonCZ píše…
[1]:Podle mého byly asi nejlepší z všech těch Where is.. díly od roku 2013-2017
a pak ještě 2011, ale ty další, kde se vyskytuje gnom, to už je takové to opakování těch skákaček, které byly již i předtím. Doufám, že Mateusz Skutnik vymyslí i něco znovu originálního a dá si víc práci s designem levelů, díky čemuž hra značně vypadá lépe a hodnocení nás hráčů může být o dost odlišné. Ale samozřejmě se to musí dát hrát.
Oqapo píše…
[3]: Já mám osobně nejradši období 2009 - 2015. Pokud jsem dobře pochopil z jeho letošního "shrnutí roku" (jen jsem to prolítnul očima), tak by snad další díl už měl být trochu jiný (i když člověk nikdy neví, mám pocit, že podobné věci sliboval už dřív). Teďka o tom jdu psát článek, tak uvidíme.
BlackDragonCZ píše…
[4]: ok ^.=.^
Oqapo píše…
[5]: Přečti si nejnovější článek. Bohužel jsem jen špatně pochopil větu, kterou Mateusz napsal.
BlackDragonCZ píše…
[6]:Vím, že být vývojařem her není žádná sranda, a že být na to sám, no to je extra! Pokud má být opravdu jeho "The Big Game" tak dlouhá a zajímavá, tak by mohl někdy přemýšlet o rozšíření jeho dev teamu, třeba aspoň o jednoho programátora, aby hry vycházely v termínech jenž Mateusz chce dosáhnout. Ale taky ho chápu, nechce mít starosti při řešení a vedení teamu, když už několik let pracuje na hrách sám a rozhodně mu to jde dobře.
Oqapo, jak by ses zachoval ty, kdyby jsi byl vývojář nějaké hry, byl bys dostatečně dobrý na grafiku, kód i příběh. Rozšířil bys svůj team nebo radši zůstal sám?
Oqapo píše…
[7]: U něj bych rozšíření dev týmu právě moc neočekával. Přijde mi, že Mateusz od začátku jede sólo a zjevně mu to tak vyhovuje. Pokud si dobře pamatuju, tak kdysi zmiňoval něco ve stylu, že odmítal nabídky na spolupráci, kterému přicházely. Myslím, že úplně nemusí týmovou práci, ostatně Pastel Games se rozpadli před šesti lety, což pro něj může být špatná zkušenost.Já osobně bych téměř jistě volil tým, má to víc pozitivních aspektů. Jeden z nich je sebereflexe, která Mateuszovi v posledních letech podle mě dost chybí. U něj to ale zase chápu z ekonomického hlediska, kdy ho a jeho rodinu v podstatě živí Patreon. Takže dělit se s někým by pro něj nebylo vůbec na místě.
s píše…
[Smazaný komentář] Co todle tady dělá ?

Populární příspěvky z tohoto blogu

Komunita

Blog #3?

Již v září – Submachine 8!

Archiv

Zobrazit více