Submachine 9: The Temple


Ve stopách Liz pokračujeme do svatyně, kde nalezneme prameny karmické vody, která nám bude pomáhat v překonání nástrah. Projdeme svatyni a projdeme pyramidu až se dostaneme na místo, kde zjistíme, že v Submachine není všechno tak jak vypadá. Poté budeme muset ovládnout čas.

Komentáře

Oqapo píše…
Nevíte někdo kde je čtvrtej dílek kruhu? (v pyramidě)
Aguri píše…
hm.. taky na to koukám a nemůžu ho najít
Oqapo píše…
[2]: Už jsem ho našel, je v šikmé stěně pyramidy. Jsou tam takové výklenky.
Aguri píše…
nevíš co dělat s Karmic seal?
Aguri píše…
ten mám taky
kiko 9 píše…
Tak, právě jsem to dohrál. Musím říct, že jsem to čekal těžší. Každopádně ten konec jsem trochu nepochopil, jsem zvědavý, jak to nakonec skončí.
Oqapo píše…
[5]: Zkus cestovat dimenzemi v nejspodnějším patře pyramidy
Aguri píše…
áá děkuju bude se mi to hodit
Aguri píše…
Tak a dohráno
kiko 9 píše…
[9]: Co říkáš na ten konec?
Aguri píše…
no nic moc čekala jsem alespoň nějaký outro
kiko 9 píše…
[11]: Já hlavně nevím, co to vlastně mělo být. Nějaké paprsky energie, které tě přenesly k východu, nebo co vlastně?
Aguri píše…
Možná, nebo nás to přeneslo na okraj jak to bylo v Sub5 a 6. Usoudila jsem to z těch Wisdom Gemů na konci
Aguri píše…
sem si myslela, že podle těch zvuků tam na mě bafne zombie
Oqapo píše…
Dostali jsme se do osmé dimenze - dimenze času. Stačí si přečíst pár vět ze secret místnosti.
Aguri píše…
Hm...teď si mě dostal . Našli jste všechny secrety? já našla jen tři.
Oqapo píše…
[16]: Taky jen 3
Kate Sub píše…
!!SPOILER!!
Tak něják nevim co si po tomhle díle myslet o Murovi a Liz... mohli jsme s nima někdy vůbec mluvit, nebo se honíme za stínem? a za stínem čeho? Shivy? Nebo že by to toho všeho byla zapletená osmá dimenze? Jsou to vůbec oni, nebo jen cestovali z naší doby do minulosti a tam umřeli? prostě mindfuck
Kate Sub píše…
jinak, pracuje se na překladech nemnoha textů, který mám k dispozici, s trochou štěstí to bude ještě dnes večer :)
Oqapo píše…
[18]: To je zajímavá úvaha, že cestovali do minulosti a pak tam umřeli. Každopádně, pokud teď cestujeme časem můžeme je ještě potkat.Tak nějak si teď představuju konec desítky, že buď budeme mít hrobku vedle nich (kterou jsme nenašli), nebo opravdu unikneme a objevíme se někde v prčicích.[19]: Už se těšíme
kiko 9 píše…
[15]: Jestliže jsme v dimenzi času, pak můžeme cestovat do minulosti, zabránit vzniku submachine a žít šťastne až do smrti. Problém vyřešen
chim3ra píše…
Nasiel som setky seecrety a bolo tam napisane ze pokial chceme tak nas shiva pusti von.
chim3ra píše…
Ale myslim si ze tato cast bola velky skok kupredu dejovo. Pri citani tych textov sa da dozvediet setko mozne o tom odkel mur dostal silu ako ju pouzival o liz, no prosto dost vela vysvetlene.
Oqapo píše…
[21]: Vidíš to mě nenapadlo. Jenom mám takovej pocit, že by tak velká změna rozsekala časoprostor.[22]: Lol. Jinak jestli máš otevřené všechny poznámky v lucky room neopsal bys je prosím a neposlal bys mi je, Kate by to přeložila.[23]: To se mi na tomto díle líbilo snad nejvíc.
kiko 9 píše…
[24]: Pravda, ale nezapomeň, že v submachine je všechno možné
Kate Sub píše…
[22]: Taky bys mi těmi poznámkami udělal radost. Neměla sem čas hledat secrety (sakra, ani se mi nejde dostat do té místnosti!) a na wikii to zatím neni (lenoši!)jinak je úžasný, co Mateuzs dokázal sotva s polovinou textu co třeba v sedmičce... dokáže se slovama pozoruhodně pracovat a čím víc s jeho texty pracuju při překladu, tím víc si toho všímám. někdy se to dá přeložit několika způsobama a je těžký odhadnout, co tím myslel... abych nesvedla blog na scestí
chim3ra píše…
Pozrem sa ci sa to este nacita
Indy píše…
Dějově zatím nejzajímavější díl. Ale po vizuální stránce, pro mě, ne až tak moc atraktivní jako některé předchozí díly. Hádanek bylo opravdu poskromnu. Spíš než řešit logické hádanky jste běhali po pyramidě a hledali něco co jste mohli přehlídnout. Což je škoda...
A taky nemám zrovna nejnovější PC, ale že by mi s hardwarovou akcelerací poměrně jednoduchá vektorová grafika musel tak strašně lagovat? Problém asi není na straně Mateuzse, ale Submachineje od 7 dílu jediná flash hra která se mi kouše...
Po hudební stránce taky nic moc. Menu zní dobře. Po zbytek hry jsem si nevšiml že vůbec hraje nějaká hudba. Ovšem ambient v hrobce mě neskutečně sral! Mělo by tam hrát něco temnyho ponuryho a ne zvuky jeko preset na klávesách jamaha z 80tých let. Nevím proč při šplhu hrála ta epická hudba, ale budiž. No a hudbě začala být hra zajímavá až potom co skončila Ten konečnej ambient nemá chybu!
Můj remix - https://soundcloud.com/inirdin/8th-dymension-subamchine-9
Konec mě napoprvé opravdu připadal jako kravina, ale po tom co mi ostatní popsali co se vlastně stalo tak je to celkem fajn (Četl jsem si desky -_-). Jediné co bych hře ještě mohl vytknout je: Proč kurva je to dějově nejdůležitější napsany v secretech?! To jsem opravdu nepobral vzhledem k tomu co secrety normálně obsahovaly...
Už se vážně těším na 10, ale mrzí mě že to už bude konec. Doufám že si Skůtr nechal pořádnej mindfuck až nakonec. To že v Submachine plyne čas jinak než by měl mě až tak moc nešokovalo...
chim3ra píše…
Dost by ma zaujimalo kto postavil tie hrobky pre Mur a liz. Dost pochybujem ze by si to v inej dimenzii postavili sami.
Indy píše…
[29]: Někdo pro koho byly ti dva bohové (Tak mi to teda řekla Kate ) Navíc... Piramida je v uzlu = všechny dimenze tam jsou propojeny... Teda všech 7 vrstev jedné dimenze? Fajn teď nevím jestli pojem vrstva a dimanze jsou jedno a to samy
Ale pravděpodobně si to samy nepostavili.Fajn máme tu mezidimenzionální piramidu pod kterou je hrobka Mura a Liz a pod ní obrovská socha šhivy.Napadá někoho jakým způsobem jsme mohli živě komunikovat s Murem? Co když někdo jen využívá jeho jméno a honíme se celou dobu za někým jiným? Nebo je to tím že v Subnetu plyne čas jinak takže Mur a Liz stále žijí, ale i tak jsme našli jejich hroby?
PorubOto píše…
Tak se nakonec, přeci jen vyjádřím. Tento díl se mi líbil společně se 7 asi nejvíce. Ale škoda že přeci jen nebyl delší. Hudba se mi naopak líbila moc, zvlášť ta co hrála v hrobkách (asi jsem divný). Děj úplně skvělý jen na desítku se nějak netěším. Nechci ať Submachine skončí... začarovaný kruh... někam se určitě vrátíme...
Oqapo píše…
[28]: Včera jsem měl takovou depresivní noc, když jsem přemýšlel nad tím, že za rok to skončí. Něco co mě provázelo od mala. Doufám, že Mateusz začne dělat nějaké vedlejší dějové linie (třeba o 3 dílech), kde by jsme se mohli dozvědět něco víc o těch dvou, protože by jsme za ně hráli.[30]: Alespoň Liz brali za polobohyni, ale Murtaughovi se vyhýbali, protože byl jiný. Propojení dimenzí je tam vidět, najednou okolo svatyně se ocitla pyramida a v ní pagoda. To by určitě nikdo nestavěl dohromady.Má možnost cestovat časem pomocí osmé vrstvy, takže no problem. Jinak to, že se honíme ve skutečnosti za někým jiným je pravda - a to za Šivou.
Oqapo píše…
[31]: Nejsi divný, taky se mi soundtrack z hrobek líbí, takový pohřebák. Desítka bude muset být hoodně psycho, Mateusz to určitě nenechá jen tak. To, že se vrátíme do starých lokací mě taky napadlo.Konec Submachine nechce nikdo z nás.
chim3ra píše…
Ked som vypinal ten obranny system sub netu ma ani len v najmensom nenapadlo ze je to len nejaky zart a cele to ma nabozensky charakter . Ale po tomto netusim co si mam mysliet. Uprimne povedane nemyslim si ze siva je boh ale len nejaky administrator celeho tohto virtualneho cohosi
Oqapo píše…
[34]: Vůbec zaplétání bohů do Submachine je takové zvláštní. Socha Murtaugha a Liz v jejich hrobce vypadá, jako by žili před Kristem, přitom jsou z naší doby.
chim3ra píše…
Inac neda sa este nikde stiahnut soundtrack ?
PorubOto píše…
[36]:: Taky bych chtěl ten pohřebák do mobilu, alespoň
chim3ra píše…
Ako ja na to nemozem nic zle povedat, som spokojny s tou hudbou...sak predsa doplnovala tu atmosferu ktora tam bola a o to ma predsa ist v prvom rade. Viac by som bol nasrany keby tam umiestnili nejaku kulturnu vlozku alebo co
Oqapo píše…
[36]: Můžeš zkusit SWF Decompiler, ale psst, je to ilegální.
chim3ra píše…
Co je na tom nelegalne ? Hudba pre vlastne potreby
PorubOto píše…
Chcu to dát do compu, ale nefaka to
Oqapo píše…
[42]: Ano, Inirdin se mi naboural do blogu!!
Oqapo píše…
[40]: Znáš Mateusze...
Oqapo píše…
Novej vlhkej komentář
Thass píše…
Musím si to všechno usadit v hlavě. Mám na to rok, než bude další díl. [20]: Naše hrobka tam být mohla, pamatujete ten jeden zasypaný výklenek (stejný jako ve kterých je pak hrobka Mura a Liz?). Akorát si s tím časem nejsem jistá, ptž podle těch secretů (jestli jim věříte, ptž podle mě to ti, co napsali ty kamenné tabulky zase tak dobře všechno nevěděli) osmá vrstva není čas.[28]: Co se týče secretů, tak Mateusz pár měsíců zpátky řekl, že je nechce dělat jako minule jako bonusy, ale právě jako součást, pokud si dobře pamatuju. Dobrý způsob jak povzbudit lidi je hledat. A vzhledem k tomu, že tento díl byl fakt snadný (i co se týče secretů - snad až na jeden)...[32]: Jestli si všimneš, tak hodně Submachine a mytologie v ní je inspirováno východem, hinduismem a podobně. V hinduismu jsou bohové, kterých se jejich uctívači bojí a straní se jich, ale jsou to bohové stejně. Já myslím, že ti co postavili Temple tak nějak brali i Mura (a Liz za tu jeho dobrou půlku, yin yang a tak).[34]: Já si nemyslím (a doufám a věřím Mateuszovi - kdyby nic, tak už jenom jeho lásce k neurčitým koncům a nevysvětlování ), že to bude úplně tak jednoduché s tím nýáboženstvím. Podle mě si Murovi schopnosti a činy a věci okolo prostě tak jenom vyložili a začli je uctívat a vytvořili si legendy. Tak to zatím beru. Neuměli si vysvětlit stejně jako my odkud vzali ty schopnosti, tak to pro ně udělal Shiva. No uvídíme s čím Mateusz přijde v desítce. [35]: Ale na druhou stranu v Submachine je celkově věcí mnoho z různých dob. 50. léta, 40. léta, středověk, starověk...čas je tam trochu mimo mísu.
chim3ra píše…
Co ak to v tych hrobkach nie je mur ani liz ale len nejake sadrove postavicky zabalene toaletakom ?
Oqapo píše…
[45]: Každý to chápe trochu jinak, proto tu brzo bude nová série článků, která bude pohledem různých lidí na Submachine a ptát se na otázky, které ještě nebyly zodpovězeny.V tom zasypaném výklenku bylo to druhé schodiště, jestli víš které myslím.A osmá vrstva JE čas, dost jsme nad tím dumali a dost to sedí.Co se týče hry nebylo to pravé ořechové to je pravda (mimochodem na ořechy jsem alergický ), ale dozvěděli jsme se spoustu věcí a to zase třeba nebylo v Sub8.Dobré vědět, že se bojí svých bohů, to jsem nevěděl a dost to značí, že lidé brali Mura jako poloboha.To, že je v Submachine spousta věcí z různých dob už značí, že se tam opravdu cestovat časem dá, ale nejdivnější věc je...Kde se tam vzali věci známé z našeho vesmíru.Nábytek, židle, pyramidy, hrobky, bunkry...Inirdin přišel se zajímavou teorií a to takovou, že Submachine je vesmír vytvořený vědci podle lidských snů, aby sny mohli zkoumat.
Oqapo píše…
[46]: Taky mě to napadlo, ale nepřijde mi to pravděpodobné. Pokud by jsme se s nimi měli setkat tak buď v minulosti anebo v přítomnosti s jejich o pár let mladšími Já.
chim3ra píše…
[48]: a co ked jedinykto tam skutocne je ten/ta shiva. Chce nas na svoju stranu tak si vytvorila postavi mur a liz a priradil im role...cely cas nam ukazoval ze sa mame hnad za nimi a ked uz to vypadalo ze sme len krok za nimi (rozstrielana miestnost papier este nerozpadnuty nikde ani zrnko prachu) tak zrazu sa dozvedame ze uz su nejake tie storocia mrvy... Cele pritiahnute za vlasy.
Oqapo píše…
[49]: O nás totiž ten zelený portál ze Sub7 mohl posunout v čase dopředu. Třeba o těch 837 let, když domorodci ve vesnici potkali Liz.
chim3ra píše…
Zeby ich presunul hodne dozadu a nas v podstate v case vobec ?
Oqapo píše…
[51]: To taky může být...
Indy píše…
Bože! Já chci Submachine film či velkoprodukční seriál!
Pav píše…
Celý submachine je založený na způsobu myšlení, co vrstva, to jeden způsob, nikdy jsme nenašli dvě sobě odporující kultury v jedný vrstvě. Kdykoliv někdo začne přemýšlet jinak, zmizí, dostane se do jiný vrstvy, nebo vytvoří novou, kopii té původní. Potom je pár míst, kde se vrstvy setkávají a splývají do jedné, tam jsou místa, kde můžete vidět ostatní.Potom, loop? To je jako černá díra, trhlina ve všech vrstvách, vrstva tam je jenom jedna, a to nekonečná, je to chyba ve vesmíru submachine.Mur a Liz byli jediný, kteří byli schopni vidět všechny vrstvy najednou a aby je mohl vidět někdo jinej, museli se přestat koncentrovat na plán vrste.Kdyby mě něco dalšího napadlo, napíšu, pro ostatní: KRITIZUJTE! [Ale ignoruje mojí příšernou mluvnici xD]
Oqapo píše…
[53]: To někdy zkutíme sami, když se k tomu nikdo nemá. Aspoň nebudeme říkat, že to někdo pokonil, ale jen to, že si za to můžeme sami.[54]: Já bych spíš řekl, že smyčka není nekonečná, že je jen dlouhá, ono je totiž dost možné, že je to rostoucí Submachine, kde se teprve tvoří nové místnosti. Bylo by dost zvláštní, kdyby to bylo fakt tak, že celý loop je prázdný a jen v okolí portálu jsou stroje. Nebo je to umělý prostor stvořený lidmi, který chtěli zaplnit.
Indy píše…
Docela mě překvapuje že všichni řešíte Mura a Liz... Vždyť největší hvězda jsme my (hráč). Kde jsme se tam vzali? Jsme oživlá postava z automatu co vytvořil Mur v majáku? Jsme člověk co se do submachine dostal zkrz flash hru Submachine 1: The basement? Proč tam ten automat vůbec je? Na co by ho mur dělal? Nebo tam už byl? Proč se nás snaží Shiva dostat ven? Co je venku? Proč chceme utíct? Pokud jsme postava z automatu vytvořena murtaughem jsme jeho projekce? Člověk co se snaží přejít překážky a dostat se pryč ze submachine? Mur nebyl v submachine rád? Je maják mostem mezi subamchine a reálným světem? Kde mur přišel o ruku? V submachine nebo v realitě? Jak se tam vůbec všichni ostatní dostali? Kde jsou všichni? Proč by nás někdo využivál kdyby byl mur a liz mrtví? Jenom proto aby jsme vypnuli Obranný systém? Proč v automatu Subamchine je reálné místo ze submachine a proč se z něj snažíme utíct?
Mateuzs má hodně co vysvětlovat Mám spousty otázek...
Pav píše…
[55]: To by ale musela bejt delší, než to, co fyzicky zvládnem, protože by jsme první umřeli dehydratací než by jsme došli na konec, ale, spíš je to díra v časoprostoru, nekonečný, vrstvy tam jsou spojený do jedné, ani začátek, ani konec, jenom nekonečná šíře a výše... Smyčka nemá tvar, nemá podobu, je to všechno a zároveň nic. Kdyby končila, kam by ústila?
Indy píše…
[57]: Ústila by na druhej konec ne? Je zde možnost že když bys šel dostatečně dlouho jedním směrem dostal by ses na místo kde jsi začal... Což by víc naplňovalo název než to že je tam smyčka jedné místnosti (Myslím jako že ta místnost se nekonečně opakuje)
chim3ra píše…
Preco nekonecny ? Uplne staci ked je to konecny priestor a jednotlive lokality sa medzi sebou miesaju. Zatial co sme v jednej vrstve alebo urcitom priestore tak tam kde nevidime alebo nik nieje sa kludne mozu diat veci.
Oqapo píše…
[56]: Automat je tam hlavně z důvodu toho, že Sub1 byl experiment a Mateusz na něj chtěl nějakým způsobem navázat. Včera jsme přece probírali od kolikátého dílu si to promýšlí. Shodli jsme se na dvojce nebo čtyřce. Takže v jedničce netušil, že se mu na to bude blbě navazovat, protože tehdy žádná dvojka být neměla. Proto ty extended díly, aby nějak ututlal to co tam nesedí. Navíc ta hra v automatu (sub1) může být vytvořena podle skutečné místnosti v submachine, takže proč v tom hledat otazníky?Jinak maják JE most mezi naší realitou a submachine. Někde jsem to četl, ale bohužel nevím už kde. Hlavně by mě ale hodně zajímala odpověď na otázku... Kde jsou všichni? Přesně. To je jeden z hlavních součástí hry, který nám nikdy nebyl vysvětlen. Je přece hloupost, aby jsme za takovou cestu na nikoho nenarazili. Něco se tam musí dít.[57]: My ale nikdy ze smyčky neutekli "legálním" způsobem, jestli vůbec teda nějaký je. Vždyť nás varoval Murtaughův dopis.[58]: To že se místnosti tiše pohybují mi dost připomíná Kostku 2
chim3ra píše…
[60]: tak nieco sa tam pohybovat musi preco inak by sa zasahom mur ruky nezvratne poskodila 3 vrstva ? Takze nejaky mechanizmus v tom musi byt. A to ze preco sme na nikoho pocas celej doby nenarazili ? "Na to je 7 moznych odpovedi"
Oqapo píše…
[61]: 7 možných odpovědí. To je jako kdybych se tě zeptal na základní otázku existence lidstva a vesmíru a ty mi řekl 42 .
Indy píše…
[61]: Můžeš je teda vyspat chronologicky ?
chim3ra píše…
Som tym chcel poukazat na to ze je tu 7 zakladnych vrstiev v ktorych sa udajne pohybuju testovane subjekty alebo ako to nazvat. (tak trochu som odkazoval na rozhovor medzi mur a liz na konci sub8). Cize to vezmeme je tu 7 moznych vrstiev v ktorych maju udajne byt ludia a zatial neznamy pocet sub lokacii ale vychadzame z predpokladu ze je ich hodne cize tym padom je velmi nepravdepodobne ze by sme narazili prave na lokaciu kde sa niekto nachadza.
Oqapo píše…
[64]: Z toho co se o Submachine dočítáme dost vyznívá jako by to tam žilo - Čtyři průzkumné týmy, Sunshine Bunny Girl (i když umřela), Samozřejmě Mur-Liz, Obyvatelé jádra, Pracovníci laboratoře, Domorodci apod.
chim3ra píše…
Tak potom na nas setci cakaju na konci maju velky kolac a ked vojdeme do miestnosti tak na nas vybafnu zo slovami prekvapko !!!
Thass píše…
[60]: Kde jsou všichni, to je zajímavé. V Sub9 je teď buď v secretech nebo někde ve hře napsané, že Mur lidi neignoroval...on je prostě jenom neviděl, protože viděl všechny vrstvy najednou. Viděl jen Liz a Einsteina, dokud mu Liz neukázala, jak se zase dívat jen na jednu vrstvu. Tak nějak to bylo. Taaaakže...možná jsme něco na způsob Mura a Liz, proto nevidíme nikoho. Ne protože by tam nebyli, ale protože nemůžeme. I když to zase nedává moc smysl, co se týče Sub8 a Sub9, kde se transportujeme mezi jednotlivými vrstvami. I když to zase může souviset s   těmi teoriemi opuštěných dimenzí...že prostě ty místa, které jsme v Sub8 viděli, opuštěné. A v Sub9 se dimenze protínaly (Různé styly budov etc)...
Oqapo píše…
[66]: The cake is a lie![67]: Bylo to tak, že když Mur nabyl karma sil tak ztrácel schopnost soustředit se na jednu vrstvu a už nebyl "jednodimenzionální". Lidé se ho báli, protože ho viděli levitovat a mluvit do větru v jedné vrstvě, jelikož v druhé třeba s někým mluvil.V Sub9 jsou vrstvy spojené, protože Temple je tzv. uzel. Uzel byl původně jen Core, ale co Mur začal vytvářet karma portály tak se uzly začali v Submachine tvořit nové uzly.Viz. mapa uzlů, která byla v Sub8:
http://i.imgur.com/GDj6iXV.png
chim3ra píše…
Podla mna bude mat sub 2 konce. V jednom sa dostaneme von a zistine ze je setko v poriadku/uplne zle(vysli sme von v inej vrstve). V druhom ostaneme v submachine a co ja viem budeme tam bielit steny alebo polozine novu podlahu pred vstupon do pyramidy, z dovodu ze nasa vrstva z ktorej pochadzame je nezvratne znicena.
ent píše…
ahoj sem uplne zapomel na sub tenhle dil byl hustej sem na to cumel jak máslo
Oqapo píše…
[70]: Já si říkal kde seš. Jestli tě to náhodou neomrzelo.
chim3ra píše…
[71]: Co ti poviem taketo dlhe cakanie a v podstate nic medzi tym. Predtym aspon fog fall, covert front, daymare town, great house, mini sub serie... a teraz iba daymare a SNEE update ktory si aj tak len precitam poznamky lebo sa mi to nechce cele prechadzat znova. To clovek potom prestane sledovat novinky. Aspon ze Skutnik slubil ze spravi mini submachine hru medzi tymto poslednym cakanim.
Pav píše…
Osobně bych Murem být nechtěl, představte si vidět celej svět nějak takhle http://i.imgur.com/axpOpkL.png , koho by z toho nerozbolela hlava
Oqapo píše…
[72]: Měl být Morbid 3, už loni v létě, ale z nějakého prapodivného důvodu PastelGames přestali být aktivní, jejich poslední hra byla Plumber Pickle a ten byl loni v červenci. Mám takový pocit, jakoby se s Mateuszem pohádali nebo tak.O mini submachine hře jsem neslyšel. Mateusz hlavně hlásá, že bude po Sub10 spin-off na Submachine, nebo nějaká vedlejší dějová linie.[73]: V Sub8 se taky naráželo na to, že Submachine museli navrhovat skvělí architekti, když ty linie dávají dohromady takový nápis. Aspoň myslím, že to byla narážka na tohle.
Indy píše…
[73]: Nejlepší by bylo kdyby ses na tenhle plán ještě podíval... Viděl bys 7 vrstev a z jedné vrstvě bys viděl nakreslených přes sebe dalších 7 vrstev
chim3ra píše…
Co to drzi v rukach ta postava v menu ? A neni to nahodou liz ?
Oqapo píše…
[76]: Asi ano. Liz je hlavně ta socha nalevo v záhlaví. A napravo je Mur, můžeš si všimnout, že nemá levou ruku.
chim3ra píše…
[77]: A ked si zapnes hru tak tam drzi volake veci (daco ako cd )
Oqapo píše…
[78]: Nenapadá mě co by to mohlo být
Indy píše…
[76]: Je to pravděpodobně socha Murtagha a Elizabeth. Soudím podle toho že byly v jejich společné hrobce a ten maník nemá očividně levou ruku. Jinka ve hře ani v záhlaví ty sochy nic nedrží... (Liz si pravou rukou drží šaty)
chim3ra píše…
[80]: Si zapni sub9 a menu kde si vyberas ci novu hru alebo pokracovat drzi volaco a mieri s tym do oblohy.
Indy píše…
[81]: Ale to není Liz... Je to socha nějakyho boha... Nebo mi snad chceš říct že to co má v hrobce Mur (Sloní mutant) je Murtaugh?
Oqapo píše…
[82]: Možná je to bůh, kterého vystihuje nebo symbolizuje
chim3ra píše…
Tak toto moze byt snad len boh plodnosti alebo nieco take
Vera píše…
[42]: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!![53]: Jo! Jo! Jo! Jo!!!!!!!! Já chci taky!!!! i když nevím jak by se to dalo natočit, ale kdyby jo...úplně vidím, jak by to bylo EPIC!
(Zatím vážně dost inteligentní komentář )čím víc čtu tuhle diskuzi, tím víc mám pocit, že Mateusz je naprosto geniální! kdyby některá z těch teorií byla správná...nebo nás ohromí ještě něčím větším? Já si netroufám ani odhadovat, jak by to mohlo dopadnout
Zbožňuju ten příběh! i když se do toho s každou další Submachine zamotávám víc a víc! Docela bych uvítala, kdyby z koncem 10 Mateusz napsal nějaké vysvětlení, jak se to s tím příběhem vlastně má (co vylo předtím? jak vzniklo submachine? prostě na ty otázky které vypisoval Inirdin [56]: ) pro nás méně chápavé lidi, kteří by o tom chtěli vědět víc
ale pochybuji, že to udělá...
Oqapo píše…
[85]: Když to udělal v 9 proč ne v 10?
Vera píše…
[86]: nevím...:) třeba abysme si to všechno pospojovali dohromady sami. ale to snad né.
Oqapo píše…
[87]: Kate se teď o něco takového snaží, ale ten projekt je na mrtvém bodě, vzhledem k tomu, že dnes okupuje Krakov
Toskin píše…
Pokud jde o božství, to není jisté, ale rozhodně existoval nějaký řád (stvořený pravděpodobně Liz) který o ně pečoval. Důvodem asi bylo, zaznamenat pravdu abychom se vyznali v těch bazmecích po cestě sem.Pokud jde o živou komunikaci, ani to nemusí být blbost. Na oficiální wikině je hned několik teorií uvažujících o tom, že tripování Submachinem nás háže skrze prostor a čas. Vzhledem k tomu, že Submachine je prakticky bezčasové místo kde se zdánlivě nic nemění, dává to smysl.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blog byl napaden!

Návod na Submachine 10

Sub-Portál: Forum

Archiv

Zobrazit více